Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.03.02. 10:55 ziegermilan

Süti, Nemsüti

Egy hete kezdődött... véletlenül akadtam Rá a Jászain; kicsit visszahúzódó, kreatív és divatos. Azóta már 4-szer találkoztunk, barátaimat is bemutattam neki. Ő, aki minden figyelmet megérdemel(főleg korgó gyomorral) és hamar magához láncol, új kedvenc büfém a Nemsüti.

Bejegyzésem sorai mögött elrejtettem egy kis apróságot, olvasd végig és teszteld le magad, hogy rájössz-e a turpisságra! :)

Kezdjük a végéről, a legfinomabb brownieról, amit valaha ettem. 

Nemszivacsos, Nemszáraz, Nemomlós(jó értelemben), Nemkicsi, Nemnagy, Nemdrága, Nemsüti. Fantasztikusan krémes, eszembe nem jutott mellé tejszínhabot, fagyit vagy bármi kísérőt kérni, hamar bekanalaztam. Kanál, ez előre megszavazott bizalom jele egy jó brownienál, itt rá is szolgáltak.

Másik kedvencem a mézes-diós grillezett kecskesajt, bagettel és ruccolával. Egy ilyen fogást 690 Ft-ért? Nem is értem. Egy tányéron minden: édes, sós, lágy, krémes, roppanós, ropogós, friss, sült, grillezett, tiszta harmóniában.

És jöjjön egy leves: francia répaleves. Aki szereti a vadast annak kötelező ez a fehérboros, ízletes lé. Míg a vadasban, a sima, csomómentes textúrát csípem, addig itt kifejezetten tetszett, hogy darabosra hagyták néhol a répákat.

Levesből a kis adag 340, a nagy 510 Ft és ez akár csak a főétel vagy a desszert naponta változik. 3 nagy adag fogásért 1500-at fizetünk, de már egy 1000esből is jól lakhat az ember.

Lássuk miket fogyasztottam még az elmúlt héten: narancsos-gyömbéres lencsefőzi, spenótos-paradicsomos lasagne, francia hagymaleves, szárítottparadicsomos-parmezános-ruccolás szendó és almáspite. Mindegyik fogásról ódákat lehetne zengeni, de én a fenti 3-at emeltem ki, bízva abban, hogy ennyi is elég felkelteni a figyelmeteket.

Nagyon aranyos kis büfé, kb. 5-6an tudnak helyben fogyasztani, több emberre nincs kapacitás, úgyhogy túl nagy társasággal ne menjetek, párosával bombázzátok őket!

Milán

 

Na feltűnt valami?

 

 

 

 

 

 

 

A hely vega! De kit érdekel, ha ilyeneket tudunk enni(!?), aki mégis minden étkezésében húst akar a pofájába tolni, az legalább egy sütire ugorjon be:

(szedres sajttorta)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr984284117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.