Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.04.20. 22:03 ziegermilan

Ebéd és karibi hangulat 200 Ft-ból!

 Sziasztok!

Ahogy beharangoztam új sorozatunkkal az extrán bucsus réteget célozzuk meg, így 200 forintos határt szabtam magamnak a szárnyalásban. Ennek ellenére próbálok kreatív és természetesen nagyon ízletes dolgokat csinálni nektek. Nézzük az elsőt: Pina coladas tejbegríz!

A bevásárlás: ananász, búzadara, tej, kókusztej. Még ha nem is figyelünk az árakra, akkor is megússzuk simán egy ezresből az alapanyagok beszerzését és az elkészített mennyiség pedig 5 emberes... vagy egy koleszszobás vagy 2 kosaras-edzésutáni vagy 14 fogyókúrástopmodell adag!

Próbáltam a címben említett karibi hangulatot csempészni a kollégiumi szobákba, ahol ezt leginkább a kifüggesztett tengerparti playboyfotókról ismerhetjük. Most végre nem csak a feszülős topokból kivillanó ananászokra csorgathatjátok a nyálatokat, hanem a tányérban látottakra is ;)

Előkészület(2 perc): kockázzuk fel az ananászt, nyissuk ki a kókusztejkonzervet!

Elkészítés(5perc): forraljuk fel a tej-kókusztej keveréket, majd lassan keverjük bele a darát ízlés szerint cukrozva, amíg be nem sűrűsödik! Ha ez megtörtént beleforgathatjuk az ananászt is.

Megjegyzések: Széles skálán lehet variálni a sűrűséggel és a hőfokkal is. A két szélsőség a nagyon híg forró és a kedvencem az összeállt hideg. Most is így csináltam!

Megtöltöttem egy tálat, majd hagytam picit kihűlni, betoltam a hűtőbe és kiborítva (szépen egészben is kijön, ha elég sűrű lett) egy lapostányérra még az esztétikai élményünk is megmarad.

Facebookon jelentkezhetsz a hétfői ingyen adagra!! ;)

Milán

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr994463829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.