Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.11.27. 22:29 ziegermilan

BeSPÁJZolva!

 Ennek a bejegyzésnek igazából beharangozónak kellene lennie, de mégis beszámoló, ezért elnézést kérek mindenkitől. Sajnos kicsit későn kapcsoltam, vettem észre, hogy a hétvégén rendezték WAMP- Spájz gasztrovásárt a Millenárison. Míg tegnap igazi bucsusként két meccs között ingyenkajáért (kis túlzás) mentem, ma vásároltam is! 

Az itt kiállító kézművesek, termelők, manufaktúrák mindegyike egyedi és alázatos munkájukkal tűnnek ki a gasztronómia szürkeségéből. Hihetetlen odaadással reklámozzák kóstoltatják az árujukat, szerencsére nem volt nagy tömeg tudtam beszélgetni a szimpibekkel. Egy standnál szürkemarha kolbászt és szalámit árultak, ahol a bácsi mutatta, hogy ha a szalámin lévő kódot elküldjük sms-ben akkor érkezik válaszban, hogy az állat amelyiknek a húsát reggeli vajaskenyérrel a pofánkba toljuk hol, mit evett, mikor vágták le és mik a kedvenc filmjei. Jópofa ötlet szerintem! Egy másiknál kiderült, hogyan is állunk a magyar szarvasgombával, nem is gondoltam volna, annyi van (mint a gomba) belőle hogy viszik ki külföldre, ahol természetesen minden sznob ínyencnek merevedése lesz tőle. A kedvencem a Rózsavölgyi Csokoládé asztala volt: nem volt rajta semmi, csak száz citromolajos karamell bon-bon, lenyűgözött az egyszerűsége, eleganciája, vettem is belőle!

És akkor nézzük mit vásároltam(hú ez kicsit úgy hangzik mint amikor tiniribancok plázázás után feltöltenek az új rucikról egy videót): macaron, bon-bon helyben fogyasztva, vörös jambori(anyának), házi erőspista, tormás mustár, 10 különböző csili(unokatesónak).

Kóstolgatás(csak a legfinomabbakat kiemelve): pinacoladás cukor, gyömbéres méz, bodzás méz, tökmagvaj, gránátalmaecet, szarvasgombás kolbász, szarvasgombás céklalekvár, almachutney, csiliszószok, zöldfűszeres sajtkrém, mandulás,vaníliás joghurt, mascarponés dióhab, sós karamell, szürkemarha szalámi, citromos csicsókalekvár.

Ígérem jövőre időben szólok és akkor jöhettek velem bucsuskodni, kóstolgatni a Spájzba!

Milán

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr403416857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.