Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.01.27. 13:05 ziegermilan

Bucsus reggeli videóval!!!

 Csoki!

Gondoltam összehozok nektek egy jó kis reggelit, megmutatva mennyire gyors és egyszerű elkészíteni kedvenceinket: omlett, ham&eggs, rántotta. Próbáltam egy számnyi időkorlátot meghúzni magamnak(mivel reggeli ezért a Good morningot választottam), amiből kicsúsztam de még így is gyorsabb voltam, mint Zsömle a kúperon.

Csekkold a videót is:

Mián

Szólj hozzá!

Címkék: videók


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr73904391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.