Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.01.22. 21:48 Zsömle89

Bucsusok a világ körül 4.: Pusi és a salzburgi síparadicsom

 

Kedves Bucsus-társadalom!

Csatlakoznék én is a „Világjáró” bucsusokhoz és egy kis beszámolóval kedveskednék hogy hogyan is néz ki a salzburgi konyha világa! Először is gratulálnék az egyre népszerűbb oldal kitalálásához és folyamatos magas színvonalához.(Nekünk már tetszik is a cikk-Zsömle,Milán) Mivel én is próbálkoztam egyszer egy blog írással, így nagyon jól tudom hogy ez nem is olyan egyszerű dolog. Igaz az enyémet csak ketten olvasták :( abból is az egyik én voltam így az most inkább FEJLESZTÉS ALATT ÁLL !!! :) A bucsusok a világkörül címet kicsit erősnek érzem Mircsi Amcsija és Ugaros úr Kínája után, de felkérésnek eleget téve természetesen örülök hogy Zsömle megkeresett hogy írjak már egy pár sort. Azt hogy mit keresek itt azt mindenki találja ki(reméljük nem Ukrán prostikat futtatsz és meszkalint terjesztessz azért :D- Zsömle), úgy hogy ezt a részt  gyorsan átugranám mint, VinceCarter ,Westet a sidneyi olimpián !!!!!! Mellette azt is leszögezném hogy a hely ahol vagyok nem egy gasztró fellegvár, viszont baromi barátságos, szép, rendezett, jók a körülmények és mindenki jó arc  és úgy gondolom ez a lényeg. Jaaaa meg van WIFI is úgyhogy ez maga a mennyország. Na ennyit a honnan jöttem mit keresek itt bevezető részről, inkább térjünk át a kaja részére. Kezdhetném úgyis mint ahogyan egy jó barátom kezdené sőőőt kezdte is bár nem nagyon díjazták a humorát (cső Gyurci ,bocs Tyurika ) hogy szeretem az állatokat főleg rizzsel meg krumplival ,de inkább leírok egykét helyi különlegességet. A chefin (konyhafőnöknő) egy 73 éves néni , asszem ezt a jelzőt nyugodtan lehet már rá használni nagyon érti a helyi specialitásokat. Apropó a hely ! A hely ahol vagyok Maria Alm , Salzburg tartomány egyik kis síparadicsoma  és szerintem a világ legszebb helye. 

 

Szóval vannak ám a vinersnicli mellett más jó kaják is. Ilyen például egy igazi Bucsus kaja a „Tiroler Gröstl”. A világ legegyszerűbb kajája…Szalonnát pirítasz,krumplit raksz bele,és tükörtojást raksz a tetejére,aztcső!!!

  

Én nagyon leveses vagyok,sajnos ez a pár hónap míg itt vagyok nem a leves zabálásról fog szólni mert nyugodtan lehet mondani hogy leves kultúra : nulla!!!! nem!!!! Dupla nulla!!!!  Ha csak annyit mondok hogy galuskát raknak a húslevesbe..hmmm…hagyjuk is. Próbálkoznak a gulyás levessel is de letagadom amikor kiviszem a vendégnek hogy magyar vagyok. Köszönőviszonyban sincsen a mi igazi fasza ki gulyásunkkal. Viszont amit nagyon tudnak az az igazi KAISERSCHMARNN!!!!  Angolosok kedvéért mi úgy hívjuk otthon hogy császármorzsa vagy egyszerűen csak smarni!!!! Ezt mindenek ki kell próbálnia egyszer mindenképpen…

Sajnos most véget ért a Zimmerstundém úgyhogy mindenkinek puszi,pacsi!!!

 

üdv.: Pusi,Pusek,Barnus  

 

Szólj hozzá!

Címkék: bucsusok a világ körül


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr273721881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.