Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.12.06. 11:49 ziegermilan

Mit reggelizik a Mikulás?

 A Mikulás olyan mint az egyetemista, nem csinál egész évben semmit, viszont amikor beköszönt a december(a Mikulás vizsgaidőszakja) rádöbben, hogy dolga van és időt, egészséget nem kímélve nekilát az ajándékozásnak. Filmekből tudjuk, hogy mit vacsizik: sütit és tejet a "vizsgaidőszakban", de gondolom a műszak végén jó finnként lecsúszik a torkán valami alkohol is, ha nagyon lefárasztották a gyerekek. Szerintem fehérje pótlásként pedig a lassúbb rénszarvasaiból fogyaszthat el 1-2-őt, aki teheti próbálja ki, mert isteni a húsa(főleg füstölve)... mármint a rénszarvasnak!

Ma reggel Mikulás szerepet vállaltam magamra, úgy hogy már tudom mit reggelizik ;). Ahogy a képen is láthatjátok hajnalban nekiálltam a csapatomnak ajándékot gyártani: narancsokra filccel kosárlabda mintákat festettem, ami remélem elnyeri a kis csajok tetszését. Munkám végeztével, energiahiányban, büszkeséggel gondoltam rá, hogy kiérdemeltem egy igazán finom reggelit, el is látogattam a Fruccolába.

Fruccola van a Kristóf téren és ahol ma én voltam az Arany János utcánál is. Kicsit túlmutatnak a frissen facsaró biobüféknél, mivel naponta változó ebédmenüt és állandó reggeli menükkel várják a látogatókat a dzsúzokon kívül. Természetesen mindez az egészségesség jegyében. Reggelire kérhetünk omlettet, friss bagetteket, saját válogatású salátákat és édességeket is kávéval, frissen facsart gyümölcslével vagy joghurtitalokkal. Árban semmivel sem több mint bármelyik hasonló vendéglátó kínálata(bagett 4-7; sali 4-9; kávé 3-6száz Ft), de sajnos nem engedhetjük meg magunknak azt sem hogy minden nap itt reggelizzünk. Édesszájúként tejeskávés, csokis croissantos menüt toltam 690ért. A süti friss, meleg, tökéletes volt a 4dl-es természetesen barnacukros tejeskávéval. Sajnos képet nem készítettem, de nézelődtem sokat: modern berendezés, sok-sok külföldi vendég, gusztusos kancsókban egészséges löttyök, kedves kiszolgálás... a többi benyomás Rád vár!!

Ja és fél7 után féláron vannak a bagettek, ami biztosít a Fruccolának egy "Esti akció"-s helyet blogunban!

Milán

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr163442418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.