Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.11.18. 22:06 ziegermilan

Hamburger teszt 7-8.

Egyben nyomok le, mutatok be nektek most két helyet is. Első pesti évemben végig jártam a legjobb büféket, kifőzdéket akkor még csak a saját magam szórakoztatására. Most ugyanezt csinálom,de nem magányos farkasként, hanem Zsömlével teszem és megosztjuk veletek a tapasztalatainkat. Az akkori felfedezéseim adják blogunk gerincét (fűszerezve persze a közös új élményekkel), amit mi sem mutat jobban, mint hogy mind a két most bemutatásra kerülő hely régi ismerős számomra.

7. Mega Burger

Helyileg a Magic Burgertől, amiről Zsömle írt már nektek egy köpésre, 150m-re van a Szentendrei úton. Ez nem lakókocsis burkoló, hanem egy panel aljában található 2asztalos(nyáron ki lehet ülni kényelmesen) büfé. Választék lehetne bővebb, az  egyetlen figyelemre méltó különlegesség a szerbburger, ami tulajdonképpen egy plejskavica. Én sajtos hambit kértem, de a húspogácsa ugyanaz lehet, mert olyan borjús beütése volt és meglepően szaftos ahhoz képest, hogy mikróban melegítik meg. Azért nyomába se érhet a Montenegrói Gourmandban kapottnak! Kérhettem a hambiba erős paprikát, sült hagymát ami picit túlmutat a megszokottnál, amit persze ki is használtam! A bucit kicsit (számomra) meglepően mind a 2-2 oldalon megpirították, ami szerintem azért nem túl szerencsés, mert megfoszt attól a rituálétól, amikor gyengéden összenyomod a hambidat az első harapás előtt. 6-7 száz forint körül mozognak a hambik és egész laktató, főleg a sok feltéttel. Legközelebb mondjuk nem kérek bele mindent, most a bőség zavarából rosszul jöttem ki, annak ellenére, hogy nagyon jót ettem!

8. Olé! Churros-os piros büfékocsi

Általában minden metró, vagy villamos megállót egy-egy emlékemhez, vagy intézményhez szoktam kötni, így vagyok ezzel a 4-6-os villi Mechwart ligeti megállójával is, amiről természetesen, egyből a tesztelt büfé és kínálata ugrik be. Annyi minden finomság van itt, hogy az megér egy külön bejegyzést, úgy hogy most csak a hambi! Azt írják, hogy 100% marhahúsból készül, amit én 98%-ban el is hiszek. Most sima hamburgert kértem, bár a mexikói extracsipős még kemény versenyben volt "Milán pénteki vacsija" címért. Igaz semmi különös nem került bele és a buci sem volt extra(sem méretben sem ízben), de a kötelező hozzávalók: húspogi, saláta, paradicsom, uborka azt hiszem, hogy a legjobb minőségűek voltak az eddigi most már 8 tesztelt helyből!! Hús nincs túlfűszerezve, kellően borsos, a saláta jégsaláta, ami ropog és nem olyan mint ha egy használt papírzsepit tettünk volna a hús alá, a paradicsom meg a paprika pedig hozták a kötelező epizódszerepet. Itt már tényleg normálisan pirították a zsemlét, nagy örömömre összenyomva tolhattam a pofámba! 650-850 Ft között mozognak a hamburgerek, kevésbé laktató,de annál finomabbak, talán most már hideg van hogy kinnt támaszkodva együk meg a kajánkat, de árulnak ám forralt bort is!

Hétvégére terveztük az összegzést, én ennek a helynek szurkolok, de Zsömlével még egyeztetünk; végülis ő a nagy Hambiguru!

Milán

 

Szólj hozzá!

Címkék: hamburger


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr903395115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.