Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.11.08. 15:32 Zsömle89

A nagy hamburger teszt: 4. Dr. Burger

 Sziasztok! Ismét Hambi, és újra én vagyok(Zsömle). Milán egyenlőre túl menőnek érzi magát, hogy letoljon végre egy jó hambit a satnyadt kis torkán és ezt még meg is ossza veletek, de ha minden igaz, ez hamarosan változni fog. Most Dr. Burgert látogattuk meg a Ráday utcában( a Mester utcához közelebbi végében található). 

A név értelmet is kap, ami piros pont. A felállás a következő: A konyhán jelen esetben műtő tábla szerepel, ahol a doktor úr praktizál, (süti a burgert gyengébbek kedvéért), mi pedig a kedves ápolónőkkel vagyunk kapcsolatban( szexshoppos ruciban nyomják, nagyon jó), akik ellátják a pincérek szerepét :). Jó kis ötlet! 

Térjünk át a portékára a hamburgerre. Egy Dr. Burger menüt vállaltam amibe egy 20 dekás hússal ellátott hambesz, egy adag sűltkrumpli, és választható üdítő járt. Ezt ha jól emlékszem körülbelül 1500 forintért kaptam, ami szerintem átlagosnak mondható. 

Hamar meg is kaptam a cumot, ami eléggé brutális méretű volt. Egy hatalmas puffancsban volt benne a prospektusuk szerint az "egyedi fűszerezésű, 20 dkg-os marha hús pogácsa, saláta, hagyma, paradicsom, kigyóubi, mustár, ketchup, és a majonéz". 

Szerintem teljesen egyén függő ki mennyire szeret megküzdeni a kajájával, ez a szendvics tipikusan az amit marha nehéz megenni kulturáltan, folyik összevissza, a hús pedig mintha mindig máshova szeretne kúszni, nem pedig a szánkba. A gasztronómiai élményt részemről közepesnek ítélném, kicsit strandos burger érzésem volt, ami megint csak nem feltétlenül rossz, mivel szerintem sok igazi bucsus imádja ezt a típust. A húst és a bacont( extrán kértem bele, eccer élünk, he)érzésem szerint lehetett volna még kicsivel tovább sütni. Ajánlanék nektek még egy menüt ami szerintem tetszeni fog, a Macho menüt, ami annyival van kiegészítve, hogy nem üdítővel tompítod mint a kislányok, hanem kapsz egy jó korsó mamut(1L) sört kísérőnek. 

 (Milán egy laza hot-dogot vállalt, ez se volt kutya)

 
Összességében, azoknak ajánlom a Dr. Burgert akik szeretik a nagy adagokat, a jó pofa dolgokat és a maszek büfés, strandos stílust. Nem pedig a háromszor darált hátszín pogácsa a belépő szint!

 

Jók legyetek, elhúzok hesszelni pár napra Brüsszelbe, addig be kell érnétek Milánnal! Puszi Pacsi! 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hamburger


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr173363611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.