Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.11.26. 16:56 Zsömle89

A magyar KFC!

 Sziasztok! 

Személyes kedvenc húsfajtám a csirke :). Tisztában vagyok vele, hogy bucsus dolog ezt bevallani, menőbb lenne mondjuk a bélszínt majmolni. Nagyon bízom benne, hogy nem vagyok egyedül, sőt abban is biztos vagyok, hogy sokan közülünk, ha elmennek valami ismeretlen és nem túl bizalomgerjesztő helyre, akkor nem kísérleteznek: tolnak egy jó rántott csikkent.

A lényeg a következő: remélem, mindenki szereti valamennyire a szárnyas husit. Olyan helyre mentünk Milánnal, ahol, ha akartok se tudtok mást enni, csak csirkét. A Csirke Csibészben voltunk, a VI. kerületi Nagymező utcában, ami közel van az Oktogonhoz. 

Mindent lehet kapni, amit a csirkéről meg lehet enni, nyaktól kezdve májig, ínyencek előnyben. Sokféle zsemlés kombináció van, de vannak köretes megoldások is. Én szokásosan "bevállalos voltam" és egy szárnyas burgert nyomattam szezámmagos zsemlében, amiben volt egy nagyon finom rántott hús, francia saláta, kovi ubi, paradicsom. 505 forintot fizettem ezért, ha nem vagytok bélpoklosok, akár jól is lakhattok eggyel.

Gyorsétteremként üzemelnek, hamar adják a kaját műanyagtálcán, amit ha szerencséd van ülve, rossz esetben állva nyomathatsz. Ha az Oktogonon van dolgod, láss tovább a saroknál(meki, börgerking)és próbáld ki a Csirke Csibészt, megéri. 

1 komment

Címkék: büfék


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr813413434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angibangi 2012.01.19. 19:35:59

sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy ez a Csirke Csibész ugyanaz, mint a Csibefalat nevű gyorskajálda a Rádayn? Csak mert a felhozataluk, meg a szendvicseik kísértetiesen hasonlítanak.
Én a Csibefalatban eddig egyszer jártam, nagyon tuti kis hely, simán lepipálja a Mekit és társait!