Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.10.17. 16:09 ziegermilan

Újabb büfé a Kazinczy utcából

 Gondoltam, hogy kicsit belekóstolok Zsömle védjegyének számító büfézésbe, nem mintha az általa látogatott helyeket nem én mutattam volna neki... Nem hittem volna, hogy az El Rapidos őrületünket esetleg elhódíthatja egy másik büfé is, de szombati látogatásom alkalmával sikerült elbizonytalanodnom.

Tolni akartam egy jó Tacot a Rapidoban, de teltház miatt túl sokat kellett volna várnom rá, úgy hogy továbbálltam(az Isten is így akarta!). 20m-re tőle Sandwich Bistro cégér alatt egy kis szobába léptem, ahol egy indiai bácsi fogadott mosolyogva. Elnézve az étlapot a fő irányvonal az olasz szendvicsek és az indai ételek. Spenótos, sajtos indai ragut kértem basmati rizzsel(salit is kaptam hozzá) 800 Ft-ért. Húgomat rávettem, hogy a Blog érdekében ő mást, olasz szendót próbáljon, nem bánta meg. A bácsi közel 15 percet sütögetett előttünk nem zavartatva magát, rengeteg fűszerrel, friss zöldségekkel. Mindkét adag egész nagy volt(az árhoz képest) és annyira jóizű, hogy a végén már egymás tányérjában könyököltünk a mézes-mustáros és a currys szószban az utolsó falatokért. Az itt elköltendő ebédhez, vacsorához picit több idő kell, de az élmény(ízek,látvány) mindenért kárpótol.

Milán

Szólj hozzá!

Címkék: büfék


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr633309537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.