Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.04.25. 19:39 ziegermilan

HAJRÁ SOPRON! -avagy hogyan cseréltem el a Falcos gatyámat egy tál feketekagylóra

   Már megszokhattátok, hogy blogunk sokszínűsége érdekében próbálunk személyes dolgokat, kitekintéseket vagy egyéb közvetlenül kajákhoz nem köthető gondolatokat megosztani veletek. Most jó menzásnénikhez mérten ezt picit bő lére eresztem!

Zsömlével élünk-halunk a kosárlabdáért, igaz már egyikünk sem játszik... Régen azért egész szép sikereket elértünk, én ott lehettem számos országos döntőn, míg blogtársam egy internetes kosarasjáték ligában tündökölt(persze a közös döntőkön kívül)! Félretéve az egónkat, kedvenc csapatunk a Sopron(ahova rengeteg rokoni és baráti szál fűz minket) szombaton Szombathelyen lép pályára, ahol egy győzelemmel történelmet írhatnak!

Párharcuk állása 2-2 és az eddigi meccseket látva bármi megtörténhet nem törődve az alapszakasz eredményekkel(1.Falco 8.SKC). Minden kedves nem Vas megyei bucsust arra kérem, hogy szurkoljon a csapatnak, hajrá Sopron!

Ehhez hasonló nagy csaták előtt régen áldozatot mutattak be, amit én sem tettem másként, lásd a címet! Hogy ez mekkora áldozat mindenki döntse el maga azt pedig hogy hogyan jutottam a rivális klub szereléséhez ne kérdezzétek, mert 1-1 ilyen mez vagy gatya útját Andersen féllábú ólomkatonájának hányattatásaihoz hasonlíthatnám(kosarasok ezt nagyon jól tudják). Én múlt nyáron öcsém lábáról rángattam le, ő pedig egy volt csapattársáéról, aki állítólag a gatyát egy vak órásmestertől szerezte...

Lényeg a lényeg, én ezt biza továbbadtam, méghozzá jó bucsushoz méltóan kajaért cserébe. Méghozzá milyen isteni ingyen ebéd volt! Mindössze annyit kellett tennem, hogy beadtam egy jó barátnak, hogy kosaras gatyában majd tapadnak rá a nők a konditeremben és ő már fizetett is, mint a katonatiszt:

Spazio Caffe(Szent István körút 17.)

Kihasználva a jó időt a teraszon foglaltunk helyet, ami egy nagyon barátságos IKEA bemutató terem.

Menüzni szeretnénk? -kérdezte a Bruce Willis alteregó pincér. Még jó hogy! Amúgy a hely picit hónap eleje, mert 1650Ft egy 3 fogásos menü. 

Az enyém kacsamájpástétommal indított. Erős kezdés, pici adaggal, ízetlen lilahagymalekvárral és jelzésértékű jó olivaolajos salátával. Még 5-öt belőle!! :)

A főételnél már az adagra sem volt panasz, jókora tál paradicsomos farfelle feketekagylóval. Jól esett, hogy hoztak egy külön tálat a kagylóhéjaknak, így sokkal kényelmesebb fogyasztani. A ragu rusztikus volt helyenként meglepően nagy paradicsom és zellerdarabokkal, amit elkevergettem a kagylóból kifolyó szafttal.  Össze kéne számolni hányadszorra írom le, de tartom magam ahhoz, hogy a legjobb menüs fogás volt eddig életemben!

Mi jöhet még?? Felrázni ugyan már nem kellett, de mégis a tiramisut választottam. 

Stílusos befejezése egy stílusos ebédnek.

 Milán

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr904473386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.