Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.03.25. 20:27 ziegermilan

Marci malackodása az Egyetem térnél

 Sziasztok!

Milán és Zsömle megkértek, hogy írjak én is egy beszámolót nektek az egyik belvárosi kajáldáról (köztünk legyen szólva nem is olyan egyszerű ez az írás dolog, de ezt nehogy visszamondjátok nekik, mert még a végén elszállnak a srácok!:D ). Nos, Belvárosi Disznótoros! A helyet alapvetően hét és félpercnyi sétára találjátok a Károlyi Mihály utcában a 17-es szám alatt. Fő profiljuk a nevéből következően a magyaros ételek. 

A hely belülről nagyon igényesen van kialakítva, hiszen nem feltétlenül mi egyetemisták vagyunk megcélozva fő közönségként, hanem inkább a szomszédos irodák öltönyös katonái, igaz szerencsére ez az áraikban nem mutatkozik meg!:) Összességében én háromszor tettem tiszteletemet náluk az utóbbi két hétben, mindig elégedetten gurultam tovább. Legutoljára egy Tejszínes- laskagombás- csirkés spagettit toltam 990Ft-ért (a naponta változó főételek fixen ennyibe fájnak). 
 
Többször éreztem úgy, hogy alulmaradok a versenyben és a spagetti győzedelmeskedik fölöttem, de végül én nyertem a harcban.:)  Elgondolkoztam még a rendelésnél, hogy ezek az alapanyagok mennyire passzolnak össze csirke, laskagomba, tejszín; laskagomba, tejszín, csirke, de az eredmény magáért beszélt, zseniálisan összekomponáltak az ízeket. A csirke mell sem volt száraz benne, azért ez nagyon sok helyen nem sikerül.
Na de ennyit a reformkonyháról.
Előtte kolbászoltam, hiszen mégis csak egy Disznótoros nevű helyre tettem be a lábam, akkor az a minimum, hogy ezt is leellenőrzöm! Két darab kolbászt kértem, hozzá a kötelező mustár illetve a hölgy ajánlott hozzá kísérőnek sült krumplit illetve fehér káposztát. Ennek az ára egy kicsivel borsosabb volt, de így is az 1500Ft-os bűvös költségvetésen belül maradtam.  A kolbászok nem tocsogtak a zsírban hál’ Istennek! A hozzá kapott krumpli is és káposzta is zseniális volt.
 
Kérhetitek elvitelre vagy helyben fogyasztásra is erre a lehetőségre most már a jó időre való tekintettel kint is van lehetőség, igaz bent is és kint is, mint a lovak, állva tolhatod magadba a kiválasztott étket. Hasonlóan a Húspatikához itt is található bent hús pult ahonnan szép husit és egyéb disznóságokat lehet hazavinni.
 
Az üzlet pedig mindig pörög!:)
 
Pacsi:
Marci
 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr14339043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziegermilan 2012.03.26. 11:06:35

Köszönöm a tippet Tamás!

Ki fogom próbálni biztos szuper, a kisfilm pedig fantasztikus, ki is teszem a Facebook oldalunkra, ha nincs ellenedre.