Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.03.12. 20:58 Zsömle89

Gasztro fakultáció műanyag tálcán

 Tolnátok már valami igazi bucsusat igaz? Nem ám három rongyért pizzát rendelni, meg hasonló arcosságok, hanem pár száz forintért olyat enni ami után elégedetten csettintünk: megérte. Vásárcsarnokban kajálni jó, rengeteg jó dolgot lehet enni jobb áron mint a multiknál és a gasztronómia paletta teljes egésze elénk tárul. Akár nyomhatunk egy jó sajtos-tejfölös lángost ha már nem bírjuk kivárni a nyári balcsis adagunkat vagy egy jó sült kolbászt mustárral, és ha már teljesen lecsúsztunk, lehetőség van a napközi szesz bevitelére. A közönség legalább annyira változatos mint a kínálat. Megtaláljuk a jómunkásembertől kezdve a környékbeli multik szorgos öltönyös hangyáit is. 

 
Kedves nővérem tippjét követve Marika kifőzdéjét vettem célba, bár egyedül itt állt jelentős sor, így valószínű ötlet nélkül is itt ragadtam volna magamhoz a műanyag tálcát, ennyi ember nem hibázhat :). A kínálat elégséges, főzeléktől kezdve a rántott húsig minden klasszikus szerepet kapott, én egy jóféle sajttálat választottam magamnak, amire várnom kellett, ergo frissen csinálják. NYAMM :). Haccáz kilencven forintot kértek el érte, és amikor kézhez kaptam nagyon pozitívan csalódtam. Két szelet trappista, egy szép nagy camembert, tartár, áfonyalekvár és hasáb, ennyi pénzért ez ingyen van. Pont kellemesen volt folyós a sajt a panírban, a minőségre se lehetett panasz, a szószok pedig teljesen házi jellegűek voltak. Régen laktam ilyen jól, és elégedetten ennyi pénzért. Ha már unjátok az ALLEEban a sok mocskot,  akkor mindenképp érdemes átnézetek a fehérvári úti vásárcsarnokba, és nyomni Marikától valami finomat, azért reméljük Turmix nem ide viszi a következő randi jelöltjét, ti se tegyetek így :) 
 
Zsömle

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr474312839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács László György 2012.03.15. 21:06:39

Messzeföldön híres a milánó borda itt, aminél bőségesebb kaját 700 körül még nem láttam. :)