Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.02.25. 15:50 ziegermilan

Első mexikói komplex teszt!

 Egy újabb komplex teszttel jelentkezünk, amiben most mexikói kaják lesznek terítéken. Zsömle imádja a mexikói ízeket, jalapenot tenne még a tejeskávéba is és örömtől könnybelábadt szemmel meséli mindig, ha sikerül olyat ennie ami kétszer csípett. Nekem a mexikói őrületem mindig csak alkalmi, de szeretem akkor is megválogatni hova megyek ha rámtör a késztetés(tacoval álmodok). Még szerencse, hogy a régi klasszikusunk után (El rapido), tudok újat mutatni: Arriba Taqueria.

Helyben fogyasztás:

Két éttermük van: egy az Oktogonnál(Teréz körút 25.) és egy a Moszkván(Széna tér 1.). Én az utóbbit szoktam sűrűbben látogatni, ha edzés előtt van még egy szabad félórám és éhezek. 

Rutinos gyorsétterem látogatók főzés alatt szerintem azt értik, hogy maguk válogatják össze a kajáik hozzávalóit a Subwayben vagy éppen itt, mivel az Arribában és megkapod ezt a szabadságérzetet. Válassz bármit tacotól quesadilláig első kérdés mindig az, hogy milyen hússal, milyen feltétekkel kéred. Íme a kedvenc "receptem" : Burrito(1490ft) csirkével, rizzsel, babbal, ananásszal, zöld csipős trutyival, kukoricával, paradicsomos salsával, salátával, sajttal és nádihegedűvel.

A menü plussz 400 Ft, amiért kapsz egy tál nachos csipszet választható tunkolóval és piával. Mindig nagyon kedvesek a kiszolgálók és feltűnően jól beszélnek angolul(gondolom a sok külföldi miatt), a berendezés rikító, barátságos. Alig várom a nyarat, hogy ki lehessen ülni  és egy hideg sörikével öblögetni a csipős kajákat.

Rendelés:

Egy jó kis NBA meccsnézés előtt megéheztünk... Pizzát unjuk, a sushit csak én szeretem, kebab még helyben is szar... legyen mexikói? Egy próbát megér.

Megörültem, amikor felfedeztük, hogy új kedvencemtől(itt most szigorúan csak mexikóik közül) rendelni is lehet.

Az étlap ha jól láttam kb ugyanaz, itt is lehet válogatni, de sajnos limitet szabnak a választásoknak. Zsömle quesadillát választott chorizóval, én meg Jalapeno popperst. Átlagnál kicsit többet kellett várnunk a kajára (60 perc), de elnézzük mert már késő volt.

Az adagok picik(ellentétben a már említett burritóéval), viszont annál ízletesebbek. A chorizó kicsit csípős, nagyon fűszeres, mellette a roppanós zöldségek(saláta, paradicsom, kukorica) és az olvasztott sajt... Nyami! Mindez 1250ért.

Az enyém tipikus meccsnézős falatkák, amiket tuti mélyhűtőből bányászták elő, de sajnos akkor is finom!! Ropog a panír; belül lágy, krémes sajt és a csipős jalapeno!! Az i-re a pontot pedig a hozzá járó koktélszósz adta: hideg, nem hivalkodó ízvilág tökéletes mártása az ilyen kis ízbombáknak.

Már Zsömle írt két mehikói kajáldáról is a blogon(El rapido, Iguana), ezek között próbálom nektek elhelyezni a mostanit. Időigényben a leggyorsabb, viszont nem néznek ki a sokáig eszegetsz, üldögélsz(ahhoz elég nagy hely van); kiszolgálásban legkedvesebb, adagban és árban pedig a kettő között van. Ízben pedig megtudod ha kipróbáltad ;)

Milán

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr704203140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.