Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2012.02.03. 11:58 ziegermilan

Első komplex tesztünk: Papírtigris

 Komplex teszt alatt azt értem, hogy a helyben fogyasztás és a rendelés értékelése is egy bejegyzésen belül történik:

Helyben fogyasztás:

Többször szidtam már nektek a pesti tucatkínaikat, de aki mégis szereti és kínai alatt az illatos-omlós csirke- "taknyos" levest kombót érti, viszont kipróbálná ezeket kicsit jobb minőségű alapanyagokból, finomabban és exkluzívabb környezetben, annak a Papírtigris(Veres Pálné utca 22.) felejthetetlen lesz. Az említett igényesség az árakban is megjelenik; a jól megszokott 600forintos főétel itt 1200, viszont még a rákos kaják és a lunchboxok (leves,főétel,saláta,desszert) sem mennek 2000 fölé!

Az étlapon megtaláljátok a már ismerős fogások mellett a gőzölt gombócot, nagyobb leveskínálatot, maláj, thai tésztákat, csokitekercset(!!) és újabban sushit is. Már sokszor voltam a Papírtigrisben, engem meggyőzött a kaja és a kiszolgálás is, minden egyes alkalommal. Kedvencem az ananászos rizs rákkal, de mivel legutóbbi látogatásomkor sajnos nem voltam eleresztve, ezért ennek a csirkés változatát kértem(1250).

A figyelmes kiszolgálók adtak mellé csiliszószt, amivel már csak a kép kedvéért is muszáj volt meglocsálnom, ugye milyen guszta? Az egész ételben, egy dolgot emelnék ki, amiért folyamatosan visszatérek: angol zeller! Nem tudom mennyire kínai, vagy mennyire angol, de egy biztos; az ananászos, kicsit csípős rizst a megye2-ből nb1-es szintre emeli.

Amiket még érdemes kipróbálni: csipős marhaleves, gőzölt gombóc, lunch box, csokis tavaszitekercs!!

Rendelés:

Az étteremben lévő összes fogást házhoz lehet szállíttatni, méghozzá azonos áron este 10-ig. Szállítás ingyenes, legalábbis az én kerületemben, IX.-ben. Egyszer rendeltem Zsömléhez is a XI-be, ott mintha 200-at számoltak volna rá, ami nem gáz főleg ha többen rendeltek. Minden friss és szép nagy adagok.

No tegyünk most mindent félre amit az ananászos rizsről mondtam: találtam jobbat!! Tegnap este kicsit félve, de végülis rávettem magam a szójás oldalas rendelésére(jázminrizzsel 1200). Úgy vártam a futárt mint a Messiást, aki a netpincér becslése alapján időben, 40-50 perccel a rendelésem után be is futott. Két forró dobozkával ültem vissza a gép mellé, ugyanis épp skypoltam.

Ezúton szeretnék elnézést kérni a két beszélgető partneremtől a csámcsogásért, cupákolásért ill. azért ha nem lennék tisztában a nekem továbbadott infókkal. Az oldalas az oka mindennek! Kívül ropis, belül omlós, mint a vaj és öröm volt nézni ahogy levált a csontról. Ami (mármint a csont) nem úszta meg ennyivel, szépen le lett tisztogatva az is:a ráragadt szójás szósszal együtt egyfajta nyalókaként kezeltem.

Aki nem érti a viselkedésem rendeljen!! 

Milán

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr664058964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.