Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.12.24. 10:01 ziegermilan

Tökéletes karácsonyi recept

 A tökéletes karácsony receptje egy tökéletes karácsonyi recept. Bemutatom nektek az enyémet: halászlé ramen

Ramenről már írtam párszor a blogon(tessék visszakeresni), ahol azt is megemlítettem, hogy testvéremmel mindig azzal ünneplünk, tehát számunkra már önmagában is egy ünneplős étel. A halászlé pedig óriási karácsonyi favorit. Még nem csináltam egyiket sem, tegnap viszont olyan kaját sikerült az asztalra rittyentenem, ami még rutinos ramen(húgom) és halászlé(öcsém)fogyasztókat is levette a lábáról.

Recpetúra:

Hozzávalók: 1kg halászlé alap(fej, farok, törzs), másfél paradicsom, 2 paprika, 1 erős paprika, 3 vöröshagyma, rákpáncél, fűszerpaprika --> ebből lesz a halalaplé!

20 dkg királyrák megpucolva, 2 tintahal, halfalatok(én harcsát vettem), sárgarépa, udon tészta --> ezeket fogjuk pálcikával kieszegetni!

Elkészítés: Az alapleves hozzávalókat 3-4 liter vízzel felöntve sózva 2-3 óráig főzzük, majd leszűrjük. A tésztát külön megfőzzük, az összes többi hozzávalót a leszűrt, újra felforralt levesben 2-3 perc alatt puhára főzzük.

Tálalás a képen látható módon. Az ötletet onnan kaptam, hogy a Momotaroban ettem tengergyümölcseis rament, ami isteni volt, de a leve kicsit íztelen... De hát mi csináljuk a legjobb hallevet(bajai,szegedi) az egész világon, miért nem lehetne ötvözni a kettőt?? Ez lett belőle, próbáljátok ki!

Áldott karácsonyt kívánok ezzel a recepttel minden kedves Bucsusnak!

Milán

Szólj hozzá!

Címkék: receptek


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr1003492917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.