Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.11.15. 15:26 Zsömle89

Bucsusok a világ körül 3. : Zsömle a belgáknál!

Csatlakozom a világjáró bucsusokhoz és most beszámolok nektek pár napos Brüsszeli kitérőmről! Mi jut eszébe egy normális bucsusnak Belgiumról? Remélem nem a hivatalos államforma, hanem a SÖR és a CSOKI! Erről a két remek termékről szeretnék pár sort írni nektek. Az biztos, hogy egyik se egy Norbi update 1-es cucc, de ha már kint vagyunk le van sz*rva. 


Ha teljesen őszinte akarok lenni akkor inkább fröccsös vagyok, mint sörös, nincs is jobb a rozé 1/1-nél, viszont ha olyan söröket kapnánk itthon, mint a belgáknál, akkor nagy gondban lennék. 2 féle sört nyomattam kint, az egyik az ízesített, mindenféle extra dolgokkal ellátott( méz, stb..), a másik pedig a szerzetesek által készített volt. Itthon már az 5% százalék feletti söröknek Bivaly meg mindenféle idióta neveket adnak, ott a kislányok az ilyennel nyomják reggel a nesquik bogyóikat. A legtöbb sör 8% körüli( akár az ízesitettek is), de volt szerencsém 10% felettihez is. Nyomtam jó pár fajtát, de rosszat nagyon nem ittam. Itthon azért könnyen belefutunk a rossz csapolásokba. 


 

Sajnos, vagy hál Isten annyira nem vagyok csoki párti, de amiket itt kóstoltam, azokon azért én is éreztem, hogy a Milka csoki valószinűleg nem a csúcs :). Sajnos erről bővebben nem tudok írni, de sok boldog arcot láttam magam körül miközben nyomatták a kézműves csokikat. 


 

Az árak marhára nem bucsusak, de azért egyszer az életben mindenkinek ki kell próbálni a belga söröket és a csokikat. Kaja részből sajnos nem sikerült eléggé nagy képet kapnom, bár annyi feltűnt, hogy az emberek úgy eszik a csigát errefelé mint én az extrudált kukorica pelyhet.  

(400 féle sör boltja)

(macaron)

(csiga-biga)

(a gofri is sláger termék)

Szólj hozzá!

Címkék: bucsusok a világ körül


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr813385005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.