Bucsus Blog

Gasztroblog főleg egyetemistáknak,megkönnyítve számukra a pizzarendelést, egy jó menüzős hely kiválasztásást vagy egy 5 perces, olcsó kaja elkészítését.

LIKE-ot nekünk! :)

2011.10.02. 23:22 ziegermilan

Esti akciók beharangozó

 Megint egy új sorozatba kezdünk! Nagyon sok helyen a zárás előtti utolsó órákban próbálva menteni a menthetőt akciósan kínálják az ételeket. Ezt nekünk bucsusoknak keményen ki kell használni!! Szerintem sokatoknak (ahogy nekem is) van a tarsolyában 1-2 jól bevált happy hours a kedvencek közt. Nyugodtan adjatok tanácsot hova menjünk! Egyik kedvencemmel kezdeném a Nordseevel.

Ez egy olyan gyorsétterem-franchise ami halakra és tengeri herkentyűkre (utálom ezt a szót, mindig a gyorsfagyasztott 700ftos, 5éve a tescoban rohadó rák,polip,kagyló zacskó jut eszembe róla) specializálódott. Egész jó minőségű főételeket kaphatsz 2-3 ezer forintos nagyságrendben, szóval ez nem a mi pályánk. Koncentráljunk csak a szendvicsekre, wrapokra ugyanis ezek vannak este 10 után akcióban(40%). Van többek között: alaszkai tőkehalas, rákos, lazacos szendvics és wrap amik így leárazás után 350-500 Ft-os árban mozognak. Én rákos szendvicset és lazacos wrapot toltam. A szendvics még így későn is frissnek tűnt, a wrapot nem ajánlom: kicsi, alig van benne lazac és ezen már érződik hogy nem frissen csinálták. Ja igen, amit kihagytam; Nordseeből ha jól tudom pesten kettő van: egy a Váci utcában egy pedig a Westendben. Én az előbbibe szoktam járni, ugyanis nincs aza pénz amiért betenném a lábam a putri Westendbe (nem is tudom ott él-e ez a kedvezmény).

Milán

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb


A bejegyzés trackback címe:

https://bucsus.blog.hu/api/trackback/id/tr123273199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.